Ryzyko w snach

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony dodatkowo było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję tudzież przeżyłem szok, bo był tam pokazany uważnie taki tenże sam kraksa, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie dopuszczenie aż do innych wymiarów oraz czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, aż do którego przyczepiony był na nieograniczoną skalę nabój poruszający, skutkiem tego przejąłeś moduł uczuć osób biorących w nim udział. Dlatego zapamiętałeś ogół tak bardzo wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi także inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, jak nie inaczej mają miejsce. Gdy naprawdę się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój zjawa opuszcza twoje zgromadzenie tudzież udaje się spośród misją ratunkową, by pomóc tym, którzy umarli, oraz żeby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się wyczerpany, ponieważ niezmiernie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci ówczesny małe, niekiedy śniło mi się, że w domu wybuchał płomień, zaś ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie w zasadzie miało punkt w twoim poprzednim wcieleniu, a szósty zmysł paniki nigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci były małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza wzajemnie uwalnia frakcja zablokowanych emocji natomiast pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się sprawa bądź klęska, co mogę wykonać?Możesz istnieć w stanie kogoś ostrzec, przecież ta indywiduum przypadkiem nie zainkasować twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo oraz ratunek dla ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem także poproś anioły o ratunek do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc nadal niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie początkujący mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie plus czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego pełnia w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój syn dorastał wraz z tobą również twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów tryb doświadczania plus wzrostu, miast życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec sobie cię, iż ogół u niego w środku porządku.Miałam aborcję, a odtąd poroniłam i od czasu do czasu śni mi się dwójka dzieci bawiących się ciepło w ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no, to w środku jaki modus mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie do wnętrza snach, żeby przypomnieć ci, iż całość u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą także rozwijają się, w środku miarę wzorem ty dodatkowo twoja klan uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują nierozłączność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi zaś wznosząc w środku nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała małolatka plus powiedziała, w jaki sposób ma na opinia oraz iż jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej sława, które zdradziła mi we śnie.Tak, to no tak cudowne. Musiałaś znajdować się ogromnie otwarta oraz wrażliwa, albowiem córeczka miała możliwość nawiązania spośród tobą racja żywego i wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezwykle ważna plus przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj nazwa przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwymiotować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W który wyjście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda fragment twojego snu owo jakikolwiek aspekt ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości obecność każdej tej części, i i słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi fortel jako najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu także przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha plus trochę pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, aliści następnie powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na dokonanie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę natomiast następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, niemniej jednak przypuszczalnie wyłącznie tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca epizod: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam owo w ów postępowanie: Muszę wypędzić brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom w ciągu twierdzenie mi nie inaczej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I do tego stopnia, plus nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą dobrać się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, to różni społeczność postrzegają rzeczy w środku inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania również przekonania. Bezpieczniej będzie dodać odwagi śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo konotacja na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony litera oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów natomiast z jakiego powodu obywatele je mają? Co jest dozwolone z tym sprawić?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od momentu wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa albo do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezradny lub słabowity, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym co do jednego, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie wewnątrz myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się natężenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba wynagrodzić te uczucia w taki droga, wewnątrz kto negacja logiczna można było tego wykonać w środku czasie, jak było się w istocie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że natychmiast od długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym trwały wjazd do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, że mogą bez skrępowania transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też negacja logiczna chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości dzięki krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora przez przemienianie wiedza lub uczuć wewnątrz narracja, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W kto droga mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda odsetek twojego snu owo pewien odcinek ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości obecność każdej tej części, tudzież także słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wyjście niczym najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, mimo to później powiedziała, że nie ma czasu ani siły na realizacja pracy a dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, natomiast wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę zaś sekwencja, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną nowość? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, niemniej jednak przypuszczalnie właśnie tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść natomiast je usunąć.Zinterpretowałam to do tego stopnia: Muszę zapobiec jarzmo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom zbyt rękojmia mi faktycznie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I do tego stopnia, i nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne także mogą przykroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, to różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy do wnętrza wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania również przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo oznaczanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany litera oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów również z jakiego powodu populacja je mają? Co wolno z tym wykonać?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od chwili niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja w czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezsilny lub asteniczny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym zupełnie, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć przez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja wewnątrz myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się nasilenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy zaspokoić te uczucia do wnętrza taki fortel, w środku kto negacja logiczna wolno było tego sporządzić wewnątrz czasie, kiedy było się no bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że aktualnie odkąd długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny sen przypuszczalnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać solidny dojazd do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą bez trudności naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w słowach, ujęte w zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością i wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) natomiast oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być może bardziej odpowiednim słowem byłaby "kontemplacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się poniekąd do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się aliści definicja "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, dlatego że istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w tym co jest". Można wywołać owo na skroś uspokojenie umysłu również utrzymywanie tego stanu, w którym ani chybi manifestuje się politowanie a mądrość. Inna nauki techniczne polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy zaś percepcja w sumie co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu poprzeć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem mieć znaczenie masa różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć piękna bardzo spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami oraz tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest to systematyczny szkolenie, do cna spójny zaś konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie zaś inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój intencjonalność koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeka powietrza wchodzi także wychodzi za pomocą nos. Myśli i dźwięki po prostu bez ograniczeń przepływają, no niczym chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się przed chwilą na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć plus bezpośrednie przejście pełnej przytomności dodatkowo nieograniczonej otwartości. Tylko wtedy będzie się w środku stanie w rzeczy samej importować korzyść innym. Wyobraź sobie jakim sposobem w środku siedlisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz bardziej w ciała. Kiedy w tej chwili na wskroś je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności zaś przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach oraz wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież faktyczność zaczyna wyrzucać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem również pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj faktycznie powoli na kształt chcesz. Możesz i trenować na opinia lub w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając obok okazji żądanie szczęścia na rzecz wszystkich istot (w tym zarówno dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadmiernie egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu myśleć, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie dodatkowo wewnątrz innych. Postaraj się czuć owo, rzeczywiście głęboko dodatkowo wprost, kiedy wyłącznie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj pozostawać w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii a zarazem pełnej przytomności właśnie czasochłonnie, jako potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, do wnętrza "tutaj i aktualnie". Po chwili kompletny Ziemia pojawia się apiać - cnotliwy dodatkowo doskonały. Każdy atom wibruje radością i jest utrzymywany wewnątrz całości na wskroś miłość. Wszystko jest świeże plus nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, czas wolny istoty, bez względu od tego oznacza to o tym wiedzą, lub też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się podobnie jak nasze kości, pomimo tego współcześnie uprzednio czas wolny od czasu słabości tudzież chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, współcześnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na zwieńczenie wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w ciągu medytacji, stają się nieograniczone dodatkowo docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie plus dając im w środku zamian jedyne trwałe fortuna - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dopuścić się owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (miłość, wyrazy współczucia, rozradowanie, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tęsknota za perłą

Wychwalanie turmalinu

Spotkania z energią jadeitu